۱۳۹۵ دی ۱۳, دوشنبه

Оптимизация за търсачки - bg



Оптимизация за търсачки (на английски: Search Engine Optimization), SEO за кратко (на английски: SEO), процес за подобряване на видимостта на уеб сайт или уеб страница в резултатите от търсенето по естествен път или алгоритми. Като цяло, очакванията, най-високата и най-честото място в страницата с резултати от търсенето, толкова повече посетители чрез търсачките извършвало. "SEO" може да се насочите различни видове търсене, включително търсене на изображения, локално търсене, видео търсене, академичната търсене, търсене на новини и специфични за индустрията вертикални търсачки.
е друг SEO тактика. Цялата "SEO" означава оптимизация на уеб сайтове е.
съдържание

    
1 История
    
2, свързани с търсачки
    
3 Методи
        
3.1 сменяеми
        
3.2 избягва пълзене
        
3.3 увеличаване на преднината
    
4 бели шапки срещу черни шапки
    
5 като маркетингова стратегия
    
6 международните пазари
    
запис на 7 човека
    
8 Вижте също
    
9 източници
    
10 Референции
история
От средата на 1990-те години, че първите търсачки, за да сърфирате в мрежата, на първо място, уебмастъри и доставчици на съдържание започнаха оптимизиране сайтове за търсачки, съответно. Отначало всичко, което администратори трябва да направя, е да представи на адреса на страницата за различните двигатели, че един "паяк" да "пълзи" ще изпрати на страницата, екстракт линкове към други страници в рамките на страница и да се върне информация намерена на страницата, за да помогне на индекс последния. Процесът включва един паяк търсачката изтегляне на страницата и да го съхранявате на сървъра на търсачката и втора програма, известна като показалец, извлича разнообразна информация за екрана, информация като думите, които съдържа и когато те се намират на страницата , , А теглото на специфични думи, и всички връзки на страница съдържа, които след това да се вмъкват в моментите, когато другият е на дневен ред.
Уебмастъри започват да осъзнават стойността на вашия сайт и се класира високо в резултатите от търсенето бяха включване с оглед на това, не-разрушителни и деструктивни хакери, работещи в оптимизация на уеб сайтове, предвидени.
Според един анализатор Дани Съливан, оптимизиране на израза търсачката вероятно е бил използван през 1997 г. На 2 май 2007 г., Джейсън Gmbrt се опита да убеди офиса търговска марка, която Аризона процес "SEO" с участието на манипулиране на ключови думи, а не пазарна услуга и по този начин терминът "SEO", както е регистрирана търговска марка. Преглед на адвокат, заяви, че неговата непоследователна ", когато" SEO "не може да бъде запазена марка, защото тя се отнася за общия процес на манипулиране на ключови думи, може да е знак предоставя маркетингови услуги в областта на компютрите."търсене страница двигателя резултати ИзображениеЕдин пример на страницата с резултати от търсене на двигателя
Ранните версии на алгоритми за търсене на информация, предоставена от уебмастъри, като ключова дума мета тагове или индекс файлове в търсачки като Ayalayvb те разчитат. Мета тагове дават указания за съдържанието на всяка страница. Въпреки това, с помощта на мета данни за индекса страници е по-малко надеждни, тъй като изборът на ключови думи в мета тагове уеб сайтове може потенциално да бъде неточно представяне на действителното съдържание на сайта. Данните неточни, непълни и непоследователни в мета тагове можеше страница ранг за неподходящи търсения. доставчици на уеб съдържание и манипулирани редица атрибути в рамките на източника на HTML, за да се подобри тяхната страница ранг в търсачките.
С акцент върху фактори като ключови думи плътност, която се контролира изключително от уебмастера, ранните търсачки пострадали от злоупотреба и манипулиране на класирането. , От успеха и популярността на търсачката чрез способността си да произвежда по-подходящи резултати за всяко дадено търсене се определя, с лошо качество или неподходящи резултати от търсенето може да доведе потребителите да намерят други източници за търсене. Търсачките са отговорили чрез разработване на комплексен алгоритъм за класиране, които фактори са най-голям интерес за мрежови администратори и манипулиране на малко по-трудно да се направи. Лари Пейдж и Сергей Брин, двама студенти завършил Станфордския университет са разработили една търсачка, наречена Bkrvb използва, за да оцените популярността на уеб страници, се позовава на математически алгоритъм. Броят изчислява чрез алгоритъма г. "PageRank" е функция на количеството и силата на входящи връзки. Всъщност,

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر